det går bra nu!

randombild på mig & nicke när vi fulade oss på segersjö förra året! :)
har ju lyckats skaffa mig en sån där liten internetdosa nu, så jag kan hålla koll på mina egna pengar! kikade därför in på swedbank nyss för att checka hur mycket jag slösat bort men oj, blev förvånad över hur mycket det fanns där! var lite orolig ett tag att jag inte skulle ha råd att ta mig till linköping nästa helg men jojomän, det går garanterat :)
längtar som bara den efter att få träffa jullan igen & fira hennes och josefinas födelsedag till 120%!
jonathan skulle boka tåg och så kilar vi nästa fredag, can't wait!
dessutom ringde dom nyss från jobbet och fråga om jag kunde följa med på torsdag! bara bra nyheter idag än så länge, underbart!
men nä fy, nu måste jag verkligen ta tag i psykologin.. det är trots allt det enda kvar att göra nu hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0