barfota fötter genom hela stan

god mat, efterätt och lite folk i huset! idag firar vi pappa som fyller hela 50 år idag!! herremygarden så fort tiden har gått och så gammal han börjar bli lilla pappa hihi. tur att han förhoppningsvis har många fina födelsedagar kvar iaf :) så ett STORT grattis till världens bästa pappa, jag älskar dig ♥

igår var jag & nelson på hundkurs och det gick superbra, han har blivit så himla duktig och lyssnar jättebra på mig. vi övade på inkallning, att hunden ska följa efter sin "ledare" trots att andra hundar sprang hej vilt & så lite grunder som sitt och ligg osv. övningarna var riktigt roliga och gav enormt mycket, både nesse och jag hade väldigt kul :)
idag däremot vaknade jag upp för att pallra mig iväg till skolan och skriva nationella i engelska, läsförståelse denna gång.
gick nog hyfsat bra tror jag så jag hoppas på bra resultat! imorgon är det dock spanskanationella (både läsförståelse och uppsats) som står på schemat och hu, jag är inte alls förberedd eller nånting så jag känner att det kommer gå rent åt skogen.
ska iaf fira (eller snarare festa bort) spanskan på kvällen då jag, linnea & jonathan ska göra strömpan lite osäkert! ska bli sjukt kul att komma ut och få dansa bort problemen & leva lite för en natt efter allt jäkla plugg som har legat tungt på axlarna senaste veckorna. resten av helgen spenderas dock tillsammans med min kära vän matteboken!
avslutar mitt lilla inlägg med att ladda upp en liten film på nesse som jag pyssla ihop nyss :)
visst är han söt? (och har säkert en hel del bokstäver från alfabetet haha). i slutet av filmen kaxar han mot tomten under granen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0