you're everything that's beautiful

mina två bästa killar, fångade på samma bild ♥
suckar i min ensamhet & känner hur tråkigt mitt liv plötsligt blev när mitt hjärta åkte hem.
han ramlade in här i fredags & vi tillbringade kvällen med mummamat & film, samt kikade på stjärnorna från mitt fönster framåt natten och pratade om allting, underbart mysigt!
på lördagen gick vi ut & gick efter att vi fått i oss frukost. blev en lång promenad neråt sjön som vi sen gick ut på! träffade en gubbe som satt och pimpla och oj vilken miss det var att hälsa på honom för det blev svårt att komma därifrån sen haha, han pratade på som bara den! kul att folk är sociala & trevliga iaf :)
när vi kom hem hade pappa fixat mat & sen var det dags för honom & mamma att åka bort på fest hos vänner.
avslutar inlägget med att säga att guuhu vad jag är kär i den här människan som alltid finns där för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0