when everything's made to be broken

jahaja det var ju inte många dagar jag fick vara frisk! mådde toppen igår & var så glad över att min sjuka var kortvarig, tittade på ponnytävling & följde med linnea ut till stallet. kikade när hon red en stund & sen fick jag äran att hoppa upp på fina goldie :) kan dock inte påstå att det såg så bra ut - jag har mycket att finslipa - men för att inte ha ridit på flera månader & hoppa upp på en unghäst som jag aldrig tidigare suttit på så var det nog godkänt iaf ;) och hu så kul det är, hade nästan glömt bort hur roligt det faktiskt är!
nu däremot ligger jag återigen nerbäddad i soffan med kliande ögon, rinnande näsa, tjocka luftvägar & feberont i kroppen. det blir alltså ingen skola för mig imorgon heller men jag missar bara tre lektioner (varav två är träning & idrott) så det gör inte så mycket.
vet att linnea också stannar hemma imorgon för hon är lika sjuk som mig (om inte hostigare) så jag får ligga och samtala med henne över telefonen, likaså med admir som fortfarande är sjuk han också!
bjuder på lite bilder från gårdagen & sen ska jag sova en stund. pusspuss




lite vingligt & dant, behöver sträcka mer i ryggen & trampa ner hälarna osv men det är som sagt sånt jag får finslipa :)
avslutar med att berätta att goldie är en supertrevlig häst att handskas med både från marken och på ryggen & linnea gör ett strålande jobb med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0