drömmar om något vackert

titta vilka fina accessoarer jag hittade på accessoara! om jag nu hade lite extra pengar i fickan vill säga.. fint men dyrt och som 17åring lever man snålt haha. vill gärna inte fråga mamma & pappa om pengar eftersom jag tycker att jag är stor nog att betala för mig själv. inget pappa betalar här inte ;)
anyway! går du omkring med 1695 :- i fickan & inte vet vad du ska göra med dom så kan den här söta samlingen bli din! (väskan är dock från hm & den planerar jag att införskaffa imorgon).
nu mår jag mycket bättre, tänk vad sömn & lite tahandommigsjälvtid kan göra! tycker dock fortfarande synd om min älskade kille som ligger hemma med feber och inte alls mår bra. åh önskar faktiskt att vi kunde byta för jag hatar att se honom må dåligt!
sen mitt förra inlägg har jag iaf hunnit promenera med nesse & övningskört en massa! gick superbra & nu är jag verkligen taggad på att få börja köra ordentligt "på riktigt" så att jag kan få mitt körkort så fort som möjligt när jag fyllt vuxen hihi. imorgon är det bara en månad (!!!) kvar tills jag har levt i hela 18 år. trots det så kommer jag att sakna 17, det är en så fin ålder trots att det senaste året har varit så upp & ner att jag flera gånger trott att jag skulle ramla ur berg&dahlbanan.
det är så skönt att må bra igen ♥ jag är så kär & lycklig att jag tvivlar på att någon mår bättre än jag just nu
min kväll kommer iaf att spenderas här hemma med mamma & pappa! imorgon kommer linnea hit & så ska vi kolla på tävlingarna i byn. (känns fortfarande konstigt att vara åskådare) haha
nu kom mamma & putta undan mig från min soffplats, det finns fem andra platser att slå ner röven på men hon var absolut tvungen att ha just det hörnet som jag satt i.. åh föräldrar alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0