once you heard it, it's on your mind

världens finaste vovve!
var ute på långpromenad för en stund sen med lilla nelson. tänker på den där hemska videon när jag tittar på honom! han är så himla söt med sina stora ögon, förstora tassar och lurviga päls och jag bara ryser av tanken på om någon skulle plåga honom på samma sätt som med dom stackars djuren på filmen. kan inte alls släppa det där och ååååh jag vill bara skrika så mycket hemskt åt alla som håller på med djurplågeri! det finns inget som jag hatar mer än människor som torterar djur för sitt bästa eller för nöjes skull. det är bara sjukt!
ska försöka glömma en liten stund och tänka finare tankar. väntar på att maten ska bli klar så jag kan få lite i magen & ikväll är det äntligen DH igen! mamma och jag kommer vara bänkade här nere i soffan ;)
imorgon är det bestämt att jag ska kila till laxå igen och stanna där över natten hos admir. har lovat bort mig i helgen till fina emma så imorgon är enda dagen den här veckan som vi får vara med varandra ♥
nu luktar det maaaaat så jag springer till köket bums. inte så hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0