Studentklänningar!

fick en fråga om att tipsa om studentklänningar här på bloggen vilket jag tänkte göra nu! blev dock lite förvånad över att jag får sånna frågor också eftersom mode/kläder osv inte är det jag i huvudsak bloggar om. men om någon vill inspireras av mig & min stil så känner jag mig bara smickrad och ska självklart göra ett försök :)
letade runt lite och hittade dom här klänningarna på nelly som jag tycker var supersöta och absolut något som jag skulle kunna ta på mig. jag tycker att studentklänningar ska vara ljusa, vilken färg det sen är spelar ingen roll men ljust passar bäst på studenten!
klänningarna här är från bubbelroom!
anyway, klänningar i den här stilen faller mig bäst i smaken men sen är det ju upp till var och en vad man själv tycker om osv.
passar på att hänvisa till min vän julias blogg när vi ändå snackar kläder, för hon har grymt bra koll på fashion och är expert på att hitta söta kläder, smycken mm. ;) julias blogg hittar ni här!
hoppas ändå att jag kunde inspirera den som frågade lite iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

kolla på forever21.com dom brukar ha snygga klänningar;) Fast vet inte hur dom har det just nu har inte kollat de på ett tag, men annars brukar dom få i endel helatin ;)



<3

Fina klännignarn btw ;)

2011-03-27 @ 14:36:03
URL: http://CcNn.bloggplatsen.se
Postat av: sv;

jo jag vet, älskar deras kläder! men eftersom dom inte finns i sverige så blir det så dyrt om man ska skicka efter & krångla, synd tycker jag!

2011-03-27 @ 15:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0