sometimes life isn't so nice

ligger nerbäddad i soffan (och tycker synd om mig själv) med nelson bredvid mig! enda trösten är att veta att det inte bara är jag som mår så här uselt! både admir & många av mina kompisar har dragit på sig samma skit så det är väl något som går!
måste se till att få i mig något att äta men allting tar emot och ingenting känns lockande! hela jag är blek & fryser och hemsöks av tanken på plugget som måste göras! usch livet är bra deppigt ibland!
nu ska jag försöka resa mig ur soffan och få i mig något, gå ut med nelson på promenad (det är iaf fint väder) och sen förmodligen hamna här igen. uppdaterar mer om min sjukdag senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0