rolling in the deep

ta mig till sommar!

åh vad mysigt det är att krypa ner i sängen efter en lång dag!
checkade min mail & såg att jag ska skriva högskoleprovet 2/4 kl 08.30-16.20! pjew vilken dag det kommer bli och jag hoppas verkligen att jag får några rätt iaf haha. 0,1 vore ju inte helt fel om man heter ellen vill säga ;)
nu är jag sådär trött att ögonen sluddrar och jag ser bara suddigt så ska snart stänga ner datan och lägga mig tillrätta på kudden som luktar pojkvän hihi. tur som är följer admir med mig hem imorgon så det blir inte allt för många nätter som jag måste sova ensam.
onsdag, knölen i veckan som julia brukade säga, och sen är det bara två dagar kvar till helg igen. underbart att veckorna bara rusar förbi nu när solen tittar fram och allt :) snön har förresten försvunnit med väldans fart idag, gick en promenad med nelson efter skolan & när jag gick samma runda framåt kvällen såg man marken som bara några timmar tidigare varit täckt av snö!
nu praktiskt taget skriker kudden att jag ska stänga av så jag avslutar med att säga godnatt söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0