matematik ååååh ♥

känner mig såhär för tillfället!
blö, har pluggat matte enda sen jag kom hem & fattar fortfarande inte ett skit av andragradsekvationer & andragradsfunktioner.. känner mig inte ett dugg förberedd inför provet imorgon och jag är rätt säker på att det inte kommer fixas.
tog lite timeoff från skiten förut & sprang en sväng i stället! så himla fint väder så kände att jag var tvungen att passa på!
Igår ramlade förresten admir in hos mig vid halv 6 tiden & åh vad glad jag blev att han kom hihi. lite räddare i nöden från all matte men efter en stunds prat & mys så pluggade vi faktiskt lite igen så helt ofokuserade är vi ju inte tillsammans ;) efter det käkade vi mat & kollade tv resten av kvällen haha.
>> nu! efter en liten bloggpaus så måste jag nog lägga näsan i böckerna igen & hoppas att mitt tröga huvud kan snappa upp lite kunskap! pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0