let's go the distance

efter en lång natt med kallsvettande feberpojkvän bredvid mig i sängen övervägde jag länge om det var värt att åka till skolan idag, för jag hade mycket hellre legat kvar i sängen & tagit hand om honom hela dagen! men kände ändå att jag behövde gå på företagsekonomin eftersom vi har prov imorgon & pallra mig motvilligt ur sängen trots att tankarna på att ligga kvar vägde tungt.
när vi sen kommit fram till hallsberg & jag vinkat hejdå till admir som tog tåget vidare hem till laxå så får jag förklarat för mig att vi inte har någon ekonomi på morgonen samt eget arbete på geografin vilket betyder att jag hade kunnat börja halv 1!! åh fybubblan vad sur jag blev.
gjorde dock lite geografi innan huvudet började värka och jag kände mig alldeles hängig. åkte därför hem, la mig i soffan & ringde admir för lite sjukupdate.
blev dock piggare en stund & övningskörde ner till konsum för att hämta nelson som var med mamma på jobbet (hon jobbar med handikappade och dom tycker att nesse är helt underbar). nu däremot har huvudvärken kommit tillbaka och jag känner mig sådär seg i kroppen igen.
dagens plus i kanten är iaf att jag fick MVG på mitt enorma geografiarbete (!!) och korten som jag skickat efter har kommit så nu ska jag bara fixa ett fotoalbum att sätta in dom i. har dessutom fixat mig en jobbintervju på måndag och jag hoppas verkligen att den går bra för det här är ett jobb som jag absolut kan tänka mig att hållas med i sommar hihi.
nu ska jag värma thé & gå igenom lite ekonomi utifall jag är piggare & åker till skolan för provskrivning imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0