just wanna' make the world dance

plusgrader, SOL och glass! åh vårkänslorna är såhär stora ♥
vaknade upp bredvid admir imorse, lika trött som vanligt & orkade inte fixa mig innan skolan. så utan smink & med slarvig toffs har jag glidit om kring idag! skööönt. åkte till&med in tidigare till skolan eftersom admir inte hade sovmorgon. tog vara på tiden innan jag började & gjorde ett specialidrottsarbete som jag nu kan stryka från min, konstigt nog, korta plugglista.
slutade tidigt idag och åkte hem med fetaste smilet på läpparna tack vare det fina vädret! när jag kom hem tog jag solbrillorna & nelson och gick ut på en långpromenad i vårsolen och när vi kom tillbaka åt jag glass med mamma på altanen.
åh låt det vara såhär nu! enda som fattas är att snön försvinner :*
ah söt tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0