I don't believe that anybody feels the way I do, about you now

usch&fy! min lilla sjuka har inte gått över alls utan snarare blivit sämre. huvudet känns som det ska sprängas & allt snurrar så fort jag ställer mig upp, att jag dessutom har sprängande träningsvärk från gårdagens workout gör verkligen inte saken bättre!
jag rådfrågade personen som enligt mig vet bäst & han tyckte att jag skulle stanna hemma imorgon & bli frisk, ta vara på tiden jag har hemma och ta tag i lite annat plugg istället. pojkvänner är allt bra att ha ♥ dock kommer han få tjata säkert sju gånger innan jag ens lyfter ett finger för svenskauppsatsen & engelskan.
nu har jag precis fixat en ny header/design till bloggen som syns snart (jag ser den inte än men det kanske ni gör?), min dator är lite seg på att uppdatera hihi.
ska snart hoppa in i duschen & sen ringa min underbara pojkvän för att se hur han mår. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga du har inte lust att tipsa om studentklänningar som du tycker är fina, till oss som tar studenten. tänkte på för du har så bra smak&stil. vore riktigt inspirerande! :)

2011-03-24 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0