hejdär

sådärja ellen ig-fixarn! känns dock bra att halva klassen fick samma usla resultat som mig haha. men som jag sa förut så bryr jag mig inte så mkt & det verkade inte läraren heller göra.. "det här kommer ju inte att påverka ditt slutbetyg för du har ju gjort bra ifrån dig annars, men det är ju lite tråkigt när det händer" så lät det :)
i vilket fall så ska jag snart slänga i mig nybakade bullar made by johan & sen kila ut till josse och träna henne + hennes häst ramona i hoppning! ska bli kul att se hur mycket kunskap & erfarenhet som sitter kvar i mig men det ska nog gå bra!
skriver senare om hur det gick! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Josefin "Josse" Blomberg

ska bli superkul! :D

Kan slänga upp dig lite också så får de se vad hon kan från ryggen också :D

2011-03-31 @ 15:26:50
URL: http://ponnypluttisarna.blogg.se/
Postat av: Josefin "Josse" Blomberg

sv; och det var superkul att du ville komma!

tack, du var också duktig! Hihi, ja lite skillnad är det på Ramona! :D



Om det blir någon mer gång kan du få betalt, för inte ska jag träna gratis..

2011-03-31 @ 19:39:00
URL: http://ponnypluttisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0