äntligen fredag!

äntligen fredag och fy vad underbart det är när det känns som veckorna flyger förbi! mycket riktigt tog jag bussen + tåget in till örebro igår vid 20.45! dock var det dumma tåget försenat med 20 minuter så jag fick sitta i drygt 35 min och kika på alla människor som gick omkring på stationen. sen äntligen vid efter 22 någon gång mötte jag upp min älskling vid södra station i örebro & tog sällskap hem till hans brors lägenhet för att sen slänga oss i soffan och kolla det sista av bigbrother hihi.
efter det fanns inte mycket mer att göra än att gå och lägga sig, båda var supertrötta men åh vad värt det kändes att åka den där långa sega vägen för att spendera natten tillsammans! det är så fint att vara kär.
idag vaknade vi tidigt och jag ville helst ligga kvar och morgonmysa.. men så var vi tvungna att skynda till tåg & skola osvosv. usch vad jag hatar vardagar! men skoldagen smet förbi snabbt & på bussen hem fick jag trevligt sällskap av kajsa vilket gjorde den trista vägen mot askersund bra mycket roligare!
nu ska jag städa nedervåningen i utbyte mot mummamat & 100 kronor. nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0