voy a grecia!!

uppe med tuppen (tuppen=nelson i det här fallet) idag. vaknade av att mamma kom in tidigt och väckte mig tillsammans med nesse för att krama mig hejdå!
och vart ska då min lilla mamma? jo, hon ska ingenstans egentligen.. hon ska bara till jobbet precis som vanligt. men JAG däremot står med packad väska, biljetter och allt vad det heter för att alldeles snart köra iväg mot hallsberg (oj vilken kul semester tänker ni nu) men den slutar självklart inte där, utan jag möter bara upp linnea för att sen ta tåget vidare mot fiiina göteborg!!
slutar dock inte där heller, för väl i göteborg kilar vi vidare mot landvetter och tar flyget till GREKLAND woooho!!
endast några få har vetat om detta då vi har hållt det lite hemligt men idag åker vi alltså, och jag kommer inte hem förrän nästa söndag :))))
ska bli så GRYMT roligt och jag bara väntar på att klockan ska ticka fortare hihi.
så nu vet ni! och det är även en anledning till att jag inte kommer att blogga något under min resa, utan ni får en update med maaasssor av bilder när vi kommit hem igen!
kommer dock sakna mina fina här hemma och jag hoppas ni hittar på något sjukt & galet i veckan ni också!!
men nu måste jag kila, har en del kvar att göra innan vi åker ;) så PUSS och HEJDÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0