i took his heart when i pulled up that gun

smällde nyss i mig en skål full av jordgubbar med grädde -perfekt på sommaren, trots det trista vädret!
samtidigt som jag försöker samanställa mina midsommarplaner! och det är inte det lättaste vill jag lova.. har lite olika alternativ som alla låter så himla kul och så måste jag välja. det känns rentav omöjligt just nu med andra ord.
just nu lutar det iaf åt en midsommarafton på klippor vid vattnet -grillad mat, härliga människor & förhoppningsvis bad om vädret tillåter, samt fest framåt senare klockslagen!
låter inte det som den ultimata midsommaraftonen? åh, jag hoppas verkligen att vi får igenom våra planer och att vädret toppar!!
imorgon har jag ledigt & då tänkte jag spenda lite tid med min gamla classmate jeje som jag inte träffat på år och dar (trots att vi bor i samma lilla stad) fyskäms!
men nu väntar sängen och några scrubsavsnitt. nattinatti alla där ute i sommarnatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0