summerlovin'

ååh vilket väder hörrni!
har varit ute precis hela dagen, satt upp partytält, promenerat med nesse, sprungit en sväng och solat! äntligen börjar det kännas som sommar på riktig :)
om en liten stund ska jag åka och hämta upp finaste emma & sen bär det vidare hem mot henne för en fin kväll med prat, skratt osv. precis som alltid ♥
igår, lagom till att jag höll på att gå under av tristess så hörde sanna av sig och undra om vi skulle åka in till marieberg en sväng! köpte dock endast en söt liten klänning och en skjorta till pappa och sanna hittade en kakburk som hon värderar väldigt högt ;) haha. på vägen hem plockade vi upp linnea som följde med hem till mig.
kvällen därefter bjöd på en springtur (runt hela jäkla sjön!!!) och vi tog till och med ett dopp medans vi ändå hade vattnet bredvid oss! årets första, och det var riktigt skönt!
hur som helst, nu ska jag äta lite och sen åka iväg!! ha en fin kväll i sommarvärmen nu.
ÅH, glömde berätta det bästa.. när jag & mamma var på baksidan förut hörde vi plötsligt stön från grannens balkong, gick lite närmare & mamma utbrast "NEJMEN GUD, DOM HAR JU SEX??!!" hahah, fy vad vi skrattade. sånt där lär man tänka på innan man öppnar balkongdörren & stönar högt, får åh vad pinsamt för stackarna om dom visste att vi visste.. hihi, dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0