spårning i skogen!

bilder från bad igår!
kom alldeles nyss hem efter cirka tre timmar i skogen tillsammans med nesse & några andra från klubben!
var superkul och helt nytt för mig & nelson! men usch så mycket mygg det var, är myggbiten precis överallt och hela kroppen kliar.
fick även testa att spåra med affe, patriks hund, vilket var skitkul eftersom den hunden är riktigt duktig på att spåra! kände mig rätt liten där bakom men lyckades iaf hänga med i tempot ;)
imorgon är vi iaf lediga!! UNDERBART. dock ska jag hjälpa till att städa hemma hela dagen, kolla när linnea ska till stallet också så kanske jag hänger på en sväng dit ut :)
ikväll ska jag hur som helst bara slappa och glo film och mysa massa med min underbart gosiga vovve! pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0