hej hurtbullen

nyduschad efter en hyfsat lång springrunda i den lilla staden askersund, och jag känner mig helt slut.. dock väldigt fräsch.
känns skönt att jag redan har jobbat idag för nu har jag hela eftermiddagen & kvällen på mig att göra annat! ska alldeles snart ut & övningsköra lite och senare kommer erik hit (som förresten fick körkort igår!!) och myser. enligt honom ska vi bada, men bara om det är fint väder, vilket det verkar vara nu :)
imorgon står halkan på min attgöralista och efter det ska jag kila till alvina och hjälpa henne att förbereda inför kvällens klassfest!! åh som vi har längtat & försökt fixa detta i flera månader nu, och äntligen har vi nånstans att vara på! ska bli grymt att träffa sp(numera)3b igen efter 4 veckor! min klass äger, helt enkelt.
nästa vecka kommer spenderas i sommarstugan hos mammas bästa vän i norge måndag-onsdag, göteborg med bästa tjejerna torsdag-fredag och förhoppningsvis party med erik & hans vänner på fredag.. om jag inte är allt för slut vill säga ;) men ja.. kör bara kör eller vad vi nu ska säga. i vilket fall har jag en himla fin & rolig vecka att se fram emot! min sommar fortsätter att rocka. underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0