after work!

sådär. nu är det bara jag, en påse nötter, min dator och en nybäddad skön säng - underbart!
det är alltid lika skönt att komma hem efter att ha jobbat till sena timmarna, ungefär lika skönt som det är roligt att jobba!
vi har haft full fart hela kvällen - blandat drinkar, serverat räkor i mängder, sjungit med till vår duktiga trubadur mm. - och det har varit riktigt kul.
nu är jag ledig fram till 16 augusti, men förmodligen hoppar jag in några veckodagar ändå. nu väntar iaf ett scrubsavsnitt & sen ska jag stänga ner datan!
ett stort plus på hur fint askersund är ikväll förresten. vår annars så döda stad är fylld med festglada människor & man hör musik överallt, fy vad jag önskar att det kunde vara så varje kväll! varför är det inte så för? hade jag inte varit så trött så hade jag gått ut i dimman jag också! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0