vårkänslor i hela ellen!

hästen vi kollade på igår, I think she's handsome! :))
jiej känner att hela jag är full av vårkänslor haha! fastän det är sista dagarna i januari, men vädret är helt fucking amazing ute! blå himmel, plusgrader, en fin jäkla vän och världens sötaste hundvalp gjorde min morgon med en promenad på landsbygden hihi :)
ska alldeles strax städa mitt stökiga rum (när jag ändå är på rätt humör liksom) och sen gå en långpromenad med nelson!
imorgon börjar min praktikvecka! ingen skola känns grymt skönt, men får heller inte se finaste killen.. så har inte bestämt mig för om det kommer bli en bra vecka eller inte än.. dumt! men vårkänslor blandat med fjärilar i magen är väl ändå det bästa, eller? :')

nelson på morgonpromenad med mig & linnea ♥


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

vad göres ? Jag tittar på Adam sandler kanal 6 HAHA xD KrAmSISaR godkväll <3

2011-01-30 @ 23:27:55
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0