om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt!

Det är inte klokt vad glad jag är över mig själv ibland haha. Nu stryker jag mitt profilprov & träningsanalysen från listan och känner att en stor sten ramlade från mitt samvete, pjew vad underbart!
Nu ska jag bara läsa 170 sidor ur den engelska kriminaldeckaren and then there were none tills på fredag, göra klart sista i geografin och avklara ett psykologiprov v.7! det är chill för min del, nu känner jag ingen som helst stress över skolan längre :)
dessutom är det så mycket lättare att gå till skolan nu för tiden när jag får pussar & kramar om dagarna.
well, nu ska jag gå ner & slänga i mig lite käk! har blivit alldeles för dålig på att äta om dagarna nu för jag har haft så mycket annat för mig helt enkelt.. dock visar vågen 53 kg som vanligt så än så länge har jag inte försvunnit, men kanske får slänga i mig lite extra dom kommande dagarna för säkerhets skull hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0