use your mind

sommaren känns alldeles för långt borta!


ibland önskar jag att jag var en nobody - en person som ingen känner, en person som ingen bryr sig om.
det vore lättare så eller hur? om man visste att det inte spelar någon roll vad man gör i sitt liv för inte en jävel bryr sig iaf. åh så är det verkligen inte om man bor i småstad. alla känner alla och det du inte vet om dig själv vet alla andra!
anyway. jag var som sagt ledig från skolan idag så emma titta förbi vid tresnåret. vi pratade och skrattade och gick ner till affären och köpte glass & godis hihi. när vi kom hem gjorde vi varm choklad för att värma upp oss från kylan ute! var himla komplicerat att få till skiten men mmm så gott det blev tillslut.
det är fint att känna att mitt i allt det dumma - mitt bland allt skitsnack från idioter - så är jag trots allt omringad av världens finaste människor. jag älskar er ♥
åh måste även tillägga att jag fick oväntat besök i duschen förut. helt plötsligt känner jag hur någon/något börjar slicka mig på benen och får lite av en grudekänsla haha, kollar ner och ser nelson. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0