take less then you give

yeeesss känner att mina ben kommer vara oanvändbara imorgon då jag började dagen med aerob låg, medel & högintensiv träning följt av anaerob snabbhet, snabbhet tolerans & snabbhet produktion. efter en timmas springande såg vi dubbelt och jag & linnea har nog aldrig varit så tysta i omklädningsrummet haha, helt slutkörda!
anyway, lite träning skadar aldrig och speciellt inte nu när jag har tappat så mycket.. fasen vad jag känner mig klen sen jag slutade rida, musklerna (dom som faktiskt fanns där) försvann bums! men sett från den ljusa sidan så har jag inte blivit fet än iaf vilket jag trodde skulle hända på en gång :) kommer väl snart det också.
efter träningen sprang vi till engelskan, sena som vanligt & sen fick vi dom glada nyheterna att vår svenskalärare kört av vägen & kunde alltså inte komma till svenskan! nu gick det ju bra med henne som tur är, annars hade jag inte skrivit glada nyheter.
funderade skarpt på att åka hem när jag insåg att min nästa (och sista) lektion började 14.20. men jag & linnea chockade alla och stannade kvar! laxågänget började skratta & trodde inte en sekund på att vi skulle plugga fram till språket, men se det gjorde vi!
nu sitter jag i soffan och latar mig en smula, känner att jag förtjänar en eftermiddag utan plugg! imorgon ska 2orna ha såkallad kärleksdag i skolan så vi slipper både infolayout, företagsekonomi & spanska på morgonen. vet inte riktigt vad jag ska tycka om temat på det hela men att slippa lektioner går helt klart hem hos mig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0