uppe med tuppen, som vanligt! :)

bjuder på lite småredigerade bilder på mig & roxis :) tycker om hur glada båda ser ut på den överst haha, efter en kanonrunda på tävlingsbanan! fasen vad den hästen är gjord för hoppning alltså :)




Hola chicos y chicas! hoy me levanto a las seis menos cuarto.
lätt att tappa spanskaskillsen såhär över lov men lite satt kvar iaf hihi. och för er som inte har en aning; hej pojkar & flickor! idag gick jag upp kvart i sju.
uppe med tuppen som vanligt alltså & idag har jag ingen lust att somna om! har varit ute & gått med nelson en sväng och nu sitter jag och smäller i mig havregrynsgröt.. dumt att var trött på morgonen, visst? ;)
hoppas mamma vaknar snart så hon kan se efter nelson en stund så att jag kan ut och springa en sväng. efter det blir det att hoppa in i duschen & sen åka till marieberg med pirren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0