Just another day

Känner att jag lika gärna kunnat ligga kvar i sängen imorse & struntat helt i skolan. Vi hade inte dom tre första lektionerna eftersom alla 2or skulle samlas i aulan för sex & samlevnadsprat och sen gå omkring i biblioteket & skriva hjärtakort som sen delas ut i klasserna under veckan. känns som vi har hört det där snacket tusen gånger nu och det låter likadant varje gång! dessutom vet jag att jag kommer få tre hjärtakort hihi, två oseriösa från jonathan & simon och ett gulligt från linnea ;)
nu söta läsare ska jag gå och lägga mig i soffan & läsa några noveller som ska avklaras samt glo tv och förhoppningsvis somna en stund. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0