valpmys & städlördag!

så fin hon var min fina lilla häst :) ♥
sitter med en mysig valp bredvid mig och bloggar lite innan det är dags att börja städa här hemma! måste läsa boken idag & plugga lite matte, senare blir det att träffa fina emma för att catcha upp med henne. myspys
somnade sent igår & vaknade mitt i natten och kom att tänka på att mina schabrak låg kvar i flyttvagnen igår (vi använde dom som skydd för möblerna) och jag blev jätteorolig att pappa glömde kvar dom där när han lämnade tillbaka kärran. haha, lite annorlunda att det är det första jag tänker på när jag vaknar mitt i natten ;)
det hade väl kanske varit slutbomben för att jag skulle glömma allt från mitt tidigare liv men som tur var kom min söta pappa ihåg att ta ut dom!
har bestämt mig för att inte sälja några av mina hästgrejor, dels för att dom påminner om fina roxane & dels för att jag nån gång säkert kommer skaffa ny häst igen och då är det rätt bra att ha lite saker, allt är ju i fint skick liksom!
nu ska jag slita mig från datan & städa vardagsrummet lite. pussenuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0