te quiero mi novio ♥ vs sjuk usch

bild från förra vintern.
Följde med älskling hem efter skolan igår och sov kvar där under natten. kollade film, åt mat och myste en massa. att bara få vara nära honom gör mig så himla glad och jag är så tacksam att jag har honom ♥
Imorse var vi dock tvugna att gå upp alldeles för tidigt fastän båda helst hade legat kvar i sängen hela dagen lång. Jag hade inga lektioner fram till halv ett heller så det kändes extra segt att åka in, men tänkte att jag skulle ta till vara på den tiden i skolan & röja undan lite plugg! dock hann jag endast skriva en uppsats om etiskt perspektiv inom idrotten innan jag fick hemskaste krampen i magen och hela huvudet började snurra! fysjutton. jag var ensam också, varken jonathan eller linnea var hos mig så jag tänkte att jag säkert skulle dö eller nått & så skulle någon stackare hitta mig haha. nä blä, tänker alltid det värsta ;) stängde av datan bums och stappla mig iväg mot skåpen, kände hur likblek jag var i ansiktet och hur jag var tvungen att lägga mig ner riktigt snart innan jag ramla ihop där i korridoren.
pappsen kom iaf och hämtade mig snäll som han är och när jag kom hem kilade jag direkt till soffan där jag fortfarande ligger.
Nu känns det iaf bättre, är mest yr i huvudet men illamåendet & magontet är borta vilket är skönt! Ska fortsätta min pluggtorsdag medans mamma lagar mat åt mig som jag ska försöka trycka i mig, åh när man mår dåligt är det verkligen skönt att ha föräldrarna nära till hands. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0