plugg, plugg och så plugg

drunknar i söta ord från min finaste samtidigt som jag känner hur jag verkligen borde ta upp den där jävla spanskaboken, fysikboken, geografiuppsatsen, engelskaboken, engelskaglosorna, svenskarapporten osvosv.. helvete vad skolan äter upp mig :( har ingen som helst aning om vad jag borde prioritera heller.. spanskaprovet är på måndag, psykologiprovet på onsdag och geografin ska lämnas in till slutet av veckan, engelskauppsatsen skrivs på fredag och glosförhöret är på måndag och svenskarapporten måste också in. åh glömde den där jäkla powerpointen i ekonomin också, great!
känns kanske som att jag måste slita mig från min fina kille en stund & pluggkötta lite innan jag stiger på buss 704 till emma! hoppas att en kväll med henne kan få mig på bättre tankar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0