linnea & goldie!

vaknade upp bredvid linnea denna morgon & det kändes himla ovant att det var hon och inte admir som låg där haha. har ett svagt minne av att jag faktiskt tänkte "undra när han lägger armen om mig.. " när jag vaknade innan jag kom på att nejfan det är ju linnea i sängen ;) när jag sover med admir vaknar jag nämligen alltid av att han lägger armarna om mig och pussar mig i nacken, helt übermysigt hihi.
anyway! jag har blivit en förjävlig morgonmänniska så jag vaknade faktiskt före linnea & fick för första gången väcka på henne. vi gick upp, käkade frukost & drog på oss varma kläder för att sen promenera till stallet :)
himla kul att se goldie igen & måste säga att jag redan ser skillnad på henne sen sist, linnea gör ett strålande jobb med hästen!
fotograferade lite & resultatet ser ni här under! nu har jag laddat ner sista säsongen av himym så tänkte nörda det ikväll! puss alla
hästen är endast 5 år men visst är hon jättefin? och framförallt så rider linnea henne riktigt bra. låg form, mjuk hand & ett steg i taget vilket kommer ge henne en grymt fin polle!

Kommentarer
Postat av: Carro

ne va söt hon va ;D jag har nt sett henne , lite efter man få va ibland >.<

2011-02-23 @ 20:31:29
URL: http://CcNn.bloggplatsen.se
Postat av: ellen

haha du får ut och kolla på henne nån dag :D

2011-02-23 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0