like you're less than, fucking perfect

nelson väckte mig 07.22 så det var bara att lyfta på arslet från den varma sängen & gå upp! fast lika bra det, man missar så mycket av dagen annars.
efter det stod disk, promenad med nelson & matteplugg på schemat. väckte även min lata lillebror & gav honom massage som tack för att han hjälper till så himla bra med nelson när inte jag är hemma :)
nu sitter jag här och funderar på om jag ska baka något gott eller städa huset haha. känner att det jag drar in en hel del vuxenpoäng denna onsdag! very good ellen.
imorgon ska jag kila till laxå för att träffa min älskling och sova hos honom! på fredag åker jag hem för att sen dra vidare till lägenheten i kumla & hjälpa syster att installera sig där. helt sjukt att hon flyttar hemifrån på fredag ;o gick förresten igenom hennes klädsäckar medans hon sov & hitta halva min garderob där i haha.
nu börjar jag bli hungrig så ska snart fixa ihop lite pizza åt mig & lillebror. have fun pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0