I may be bad but I'm perfectly good at it

klingentard


Hade helt missat den här låten med rihanna (??) hur fasen.. anyway, nu spelas den upprepat här i sängen tills jag har kommit ikapp alla andra & börjat tröttnat på den.
kom hem från min skoltripp snäppet lyckligare som människa! min pojkvän är otrolig, helt underbar. jag är galet kär! har även fixat ihop en tårta till linnea & den blev mer än lyckad faktiskt, så känner för ett stolt ögonblick.
funderar på om jag ska vara hemma från praktiken en dag till? det är sista dagen men hu.. jag var hemma idag & då känns det knäppt att gå dit imorgon, dessutom vill jag helst hoppa omkring hemma hela dagen och tagga bästis födelsedagsfest och det känns som jag vill ha tiden på eftermiddagen att fixa mig osv. hm
blev nyss inbjuden till nästa 18årsparty också haha, herregud vad jag älskar att 93orna fyller vuxna i år, party hela året! hellyes
nu ska jag kika o.c tills jag somnar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0