alla ♥ dag

har skrivit mitt livs sämsta spanskaprov, förfrusit benen & fötterna på väg hem från bussen och nu sitter jag med nästa provplugg framför mig och har ingen som helst lust med någonting!
alla hjärtans dag ska vara fint och mysigt och här sitter jag ensam utan min kärlek och beklagar mig över allting. vill så gärna spendera kvällen med honom men bussarna går inte & mamma jobbar till sent så har ingen möjlighet att ta mig till laxå ikväll och detsamma gäller honom. åh det är så jobbigt att inte få vara där man vill när man vill det!
dessutom kunde vi inte pussas så mycket i skolan heller eftersom jag inte vill smitta honom haha, vilka problem jag har.
hoppas alla andra små förälskade människor där ute får en finare alla hjärtans dag än vad jag har.
nu ska jag fortsätta att plugga på min dumma psykologi och sen försöka orka ta tag i geografin! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0