alive with the glory of love

befinner mig i köket efter att ha cyklat hem från caféet, fick sluta tidigare idag eftersom det inte händer så mycket där på tisdagar! inte mig emot :)
nu sitter jag & nisse och lyssnar på det enormt irriterande ljudet från nelsons pipleksak, herregud.. varför köpte jag den? måste ha hatat mig själv då. dock tycker nelson att den är suuuperkul och det är väl huvudsaken :) förövrigt så har jag ett hack i handen efter ett försök att fånga en flygande kniv. plåstret verkar inte räcka för det har läckt igenom nu märkte jag. tur att jag är van vid att sånt här händer mig, skit man får ta när man är klantig!
använde mig av en kassa-apparat för första gången idag också & det var faktiskt min fd dressyrtränare anna som hade den äran att bli min första kund ;) trevligt att se henne igen!
anyway. nu väntar en sockerkaka och o.c på mig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0