luciafirande och familjemys!

Tre timmar av den här dagen spenderades i närlundahallens kök, varav jag var ensam i ca en och en halv. Ensam lämnad med pepparkakor, lussebullar, glögg, julmust, skumtomtar och massa annat gottigt hihu. Jag lyckades dock behärska mig, så det var nog bara halva burken skumtomtar som försvann ;)
Jag hade alltså hand om luciafikat som Cissi paniksmsa om imorse hihi, dom hade nämligen dåligt med hjälp och eftersom jag inte hade något för mig den här söndagen så stallde jag upp!
Dock slutade spisen fungera (nej, egentligen var det bara jag som var oteknisk.. som vanligt) och jag panikvärmde glöggen och thévattnet i små koppar i micron!! Haha, så himla typiskt mig att det alltid ska lyckas gå snett någonstans! Men både glöggen och vattnet blev varmt iaf, så helt misslyckat blev det ju inte.

När jag kom hem igen överraskades jag av Mandy som degat sig hit från Kumla! Hur kul som helst för det var riktigt längesen jag såg min syster nu och vi firade lite med att köpa godis och kolla film - The resident - tillsammans med hela familjen! Hur fint ♥
Nu ska jag krypa ner i min säng. Jag ser lite fram emot skolveckan, för jag vet att den kommer vara riktigt slapp hihi (och så kryper dagarna ännu närmare jullovet)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0