talk that talk

Fina klänningar från Nelly.com!
Jag måste ha hoppat omkring i sängen inatt, gjort kullerbyttor eller något liknande för jag vaknade upp helt öm i pannan imorse haha. Det känns som ett blåmärke, även om det inte syns! Knepiga jag.
Har i alla fall strugglat igenom veckans jobbigaste skoldag - torsdag - och nästan blåst bort på vägen till och från bussen! En tjej från mitt teckenspråk gick en bit före mig och tappade alla sina papper i stormen så jag kastade allt jag hade åt sidan och sprang hopplöst omkring för att hjälpa henne att fånga alla papper som verkligen blåste överallt! Det kändes som en tecknad serie hihi. Dagens goda gärning i alla fall, och vi lyckades dessutom fånga allting :)

Nu sitter jag iklädd mina myskläder och funderar på vad jag ska göra.. Helt plötsligt har jag ingen som helst skolstress och jag har all tid i världen att göra precis vad jag vill! Frågan är bara vad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0