stuck in my daydreams

Somriga bilder från soliga dagar!
Har bytt sängkläder för tredje gången de senaste dagarna i hopp om att få jackpot och finna några som inte är tvättade i fel tvättmedel!! Tredje gången gillt hoppas jag verkligen för jag håller på att klia sönder mina ben och dom har till&med börjat värka av mitt scratching! :(

Idag har jag i alla fall haft besök av en av mina allra bästa och finaste vänner från linkan! Julia kom hit vid 15.30 och sen gick våra käftar i ett fram tills hon åkte för dryga timman sen! Vi hade hur mycket som helst to catch up och pratade om allt från killar och kärlek till nyårsfirande och bal och massor däremellan! En extremt välbehövd eftermiddag och nu får vi se till att ses mycket under lovet, planera göteborgsresa och annat kul! Hur fint ♥

Nu ska jag på date med J.D och Turk och sen lockar sängen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0