shake up the happiness

Dagarna bara flyger förbi och utan något pluggstress känns skolan nästan ovärd! Vi hade två lektioner idag och ändå gick vi till sent. Så vad gör vi egentligen? Herregud. Jag tror vi har spenderat säkert 70 % av vår skoltid i cafésofforna.. samhäll är kämpigt. Dock himla dumt att klaga på en sån grej, visst? Dessutom blir mina dagar ännu bättre med Jonte, Julia och Linnea. Alla fula skämt, diskussioner, skratt osvosv (ni skulle bara veta vad som kan komma på tal). Idag blev den här onsdagen förresten extra bra när jag fick reda på att min filosofianalys resulterade i ett MVG-!! JIEJ. Superupgrade från förra analysen och en total chock då jag inte alls tyckte att det blev vidare bra. Och en liten push inför vår sista analys som jag tänker börja skriva på efter helgen! :)

Nu ska jag hämta en lussebulle och mumsa på. Hela kvällen har jag klickat hem julklappar till mig själv haha. Ish inte alls så roligt, för jag kommer inte bli ett dugg överraskad där på julafton.. men å andra sidan, nu kan det ju inte slå fel! (dessutom har säkert mamma och pappa fixat ihop lite saker som jag inte vet om också). Nej, bulle var det ja. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0