shake up the happiness

Så var jullovet igång och fyfarao vilken fin start det fick igår!
Julshow i skolan, hur bra som helst och jag satt lika impad som alltid över hur man kan vara så duktig på musik (jag som både är tondöv, saknar taktkänsla och inte kan sätta ett enda ackord rätt haha).

Efter julavslutning i skolan åkte jag hem och laddade om inför kvällen! Kilade till hallsberg och mötte upp Linnea och gick sen mot tåget 20.12. Nu tänkte vi vara lite smidiga och slippa betala (ja hur fult som helst jag vet) och vi satt inne på tågtoaletten hela resan! När vi sen skulle kila ut så stod dock konduktören där och kollade surt på oss.. så gick det med den plankningen! Sura över vårt misslyckande gick vi sen vidare mot strömpis och mötte upp Lisa och gänget, sen satte kvällens festligheter igång på riktigt! Hela kvällen hade vi roligt och träffade massor av kompisar, dansade tills vi fick ont i fötterna och sjöng högt skrek till Håkan!
Dock spårade kvällen mot slutet, dansgolvet kändes helt kaos och jag och Linnea blev nertrampade vart vi än gick så vi bestämde oss för att kila hem till hennes pappa där vi sen somnade bums!

Idag vaknade vi upp till mummafrukost som Mia hade gjort iordning och sen gick vi en sväng på stan så jag fick de sista julklapparna inhandlade!! Nu är jag hemma och båda mina syskon också, så ikväll ska vi klä granen och spela spel med familjen! Mysigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0