förbannat bra tisdag!



Mysklädd och läxfri, och hela huset luktar mummamat som pappa är i full gång att ordna. YUMS!
Och jag har en sån fruktansvärd träningsvärk efter morgonens dubbelpass och jag vill inte ens veta hur det kommer kännas imorgon när jag går upp :( FY. Jag startade dagen med spinningsintervaller tills svetten rann (uäk) och därefter körde jag bålträning. Sen kom resten av klassen (egentligen dök bara ca 10/30 upp hiho) och då körde vi badminton :) Resten av dagen rullade på bra med en oändlig diskussion om sociologi på samhällen (mitt absoluta favoritämne hihi) och avcheckning av PA. Och Julia hade bara sovit dryga två timmar under natten så hon såg till att vi inte gick skrattlösa en sekund. Djisses!

Nu har Nelson hoppat upp bredvid mig i soffan och kraffsar mig på armen med en boll i munnen. Ska busa lite med honom innan jag käkar upp all mat för pappa och Johan! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0