you are the only exception

hemma efter en helt perfekt fin och rolig kväll tillsammans med erik och harry potter ♥
filmen var precis som jag hoppats - spännande och svinbra!!
efter bion åkte vi hem och kollade scrubbis innan erik skjutsade mig till bussen. nu ska vi ha en dags uppehåll från varandra innan helgen så imorgon ska jag passa på att träffa mina fina tjejer linnea & sanna för en kväll med god mat, efterätt och vin. ska bli helmysigt att träffas alla tre, prata om allting som händer i våra liv och kolla på gamla filmer/foton från förr!
på fredag är det partydags igen. jag, jonathan och linnea bestämde oss för att gå ut nu när jontis kommer tillbaka efter sommaren. dock visa det sig att vi även får med oss julia, josefina, armin, erik och andreas också så det ska bli superkul att träffas allihopa och festa hela natten lång!!
nu sitter pappa framför mig och blinkar med ögonen i hopp om att få låna min dator en stund, han är helt uppe i att leta efter ny båt förstår ni.
själv ska jag borsta tänderna, tvätta bort sminket och sen hoppa ner i sängen. hoppas alla har haft en lika fin dag som mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0