sommaren 2011

efter all drama, all gråt, alla sömnlösa nätter och det förbaskade hjärtontet förra sommaren så lovade jag mig själv att 2011, det ska bli den bästa sommaren någonsin.
jag vägrade att låta något få den här sommaren att gå snett, för jag ville under inga omständigheter må så dåligt och vara så ledsen igen!
och hur bra lyckades jag inte?

jag träffade erik bara några veckor innan sommarlovet började, vilket bidrog till en himla glad & kär ellen resten av terminen och lagom till avslutningen. därefter tog jag med mig en av mina finaste vänner och spenderade en vecka i varma soliga grekland med god mat, fest och sol och bad (det enda som tyngde mig då var att erik inte var med mig hihi).

sen fortsatte min sommar med en galet kul midsommarafton med gamla och nya vänner, jag kommer aldrig glömma hur mycket vi dansade den kvällen och hur festglada och fina alla var - det var den bästa midsommaren på länge!
sen får vi inte glömma norgeresan med mamma och linnea. för första gången på flera år följde jag med tillbaka till den efterlängtade sommarstugan i svinevika och det var så kul att träffa blenda och hennes familj igen, klättra på draken (ett berg) och bada i havet med maneterna. jag kan knappt vänta tills jag åker dit igen!

under den här sommaren har jag dessutom träffat fina julia flera gånger och vi har hunnit med massor på dom dagar vi fick tillsammans - festa, grilla, bada osv. och som jag sagt förut så är julia en såndär person som får hela världen att le, så att träffa henne den här sommaren har verkligen fått mig att må kanonbra!!

jag går igenom i mitt huvud vart dagarna tog vägen och hur snabbt sommaren var över, men jag kan inte komma på en enda gång som jag har mått riktigt dåligt, inte en enda.
det här har varit den finaste sommaren i mitt liv, helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0