pictures of last night ended up online

Katy Perry – Last Friday Night (T.G.I.F.) [feat. Missy Elliott]
Jag vet inte ens vart jag ska börja berätta om gårdagens bravader men den här låten känns rätt passande!
Vi startade kvällen i josefinas lägenhet på olgy med en flaska vin och fixande, jag, linnea, julia och josefina. Därefter mötte vi upp viktor och gick vidare mot eriks hus där killarna var i full gång med förfest.
Följande timmar bestod av drickspel som nu kör vi, lite dansande och massa prat, skratt och glada ansikten!!
Det var först när vi skulle gå till tåget som allt började spåra ur då vi fick springa som fan för att hinna med tåget (och det är inte lätt när hälften av oss var i ett rätt så onyktert tillstånd vill jag lova), och dessutom sprang vi i onödan för vi missade tåget ändå.
Så där satt vi - jag, julia, josefina, linnea, viktor, daniel och lusen på stationen och upptäckte att erik var helt borta? Och dumt nog så hade jag självklart killens telefon i min väska, så vi kunde inte få tag på honom heller. Dock ringde eriks mamma efter en stund och sa att erik var hemma och undrade var sin mobil var haha, stackarn hade helt glömt att han lämnat den med mig :(
Hur som helst, halva gänget åkte med alex in till örebro och halva åkte med eriks mamma som så snällt skjutsade in oss.
När vi väl kom fram till frimis mådde dock erik så dåligt och var så trött att han hänkade med sin mamma hem igen, likaså linnea och viktor.
Kvar var jag, julia, lus, daniel och josefina haha.. halva gänget borta.
Men det blev bra ändå, vi träffade jonathan, martin och oscar inne på dansgolvet och massa andra människor som vi kände igen så det blev riktigt lyckat till slut som tur var!! Vi dansade tills klockan slog 2 och frimis stängde, då gick vi och åt på en pizzeria och sen kom alex och hämtade oss allihopa igen.
Avslutade min kväll med att smyga in till erik och krypa ner bredvid honom i sängen, urmysigt ♥
men vilken galen kväll det blev..

lus och daniel myser





jag & josefina :)


snyggjulia peppad!!


jag öppnade en flaska mousserat & det blev vin över hela golvet.. ;)

taggade inför kvällen ;)


söt daniel, söt.


linnea, viktor & jag och erik ♥


ännu en taggad julia på väg!!

min snygging!


danne & lus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0