sjuk så det bara sjukar om det!

världens bästa kusinbarn ♥
egentligen skulle jag följa med erik och hans vänner till liseberg imorgon.. men planerna ändrades imorse när jag vaknade upp och kände mig riktigt dålig. tidigare dagar har det blivit bättre under dagen men idag känner jag mig fortfarande lika usel som när jag vaknade :( så jag får helt enkelt stryka liseberg imorgon.. åh.
dock fick jag världens finaste sms från erik för en stund sen som piggade upp mig lite! såhär stod det:
jag åker ut till dig när jag har klippt mig? kommer ta ett tag. och jag bryr mig inte om vad vi gör, du kan sova eller vad som helst, allt jag vill är att vara dig nära! <3

han är alldeles för bra mig grabb!
nu kommer snart mina kusiner och hälsar på också. det känns så typiskt att jag är sjuk just idag när dom kommer för vi träffas så sällan, bara ett par gånger om året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0