laddar inför ännu en festfylld kväll!!

hade en jättefin kväll med tjejerna igår och så fort jag fått bilderna så kommer dom upp här!! (jag hade nämligen med mig kameran, men dock utan minneskortet) så vi snodde sannas minneskort under kvällen :)
hur som helst. nu har jag duschat och satt upp håret i en slarvig toffs i väntan på att mamma ska komma hem med lite mat åt mig ;)
sen vid halv 4 går bussen mot hallsberg där jag möter upp julia och linnea för lite fix & vindrickande innan vi träffar killarna och resten av alla som ska hänga med ut ikväll. kommer bli en riktigt rolig kväll/natt som det ser ut nu ;)
dock ringde jonathan för en stund sen och hade panik över att han glömt plånkan på tåget men som tur va så fick han tillbaka den.. hade inte alls blivit samma sak utan jont ikväll!!
nu kom mamma så ska slänga i mig lite mat så jag inte får snefylla ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0