krångel, regn och stulen cykel.

hej bloggen min! idag är jag på extremt dåligt humör.
ena orsaken är att jag krånglar som fan med mitt schema, byter kurser och har mig för att jag aldrig blir nöjd!!
andra orsaken är att jag åkte hem från skolan idag, trött som sjutton och den enda lilla glädje jag kände var att jag trots allt hade min cykel som väntade, då slapp jag iaf gå hem.
men vet ni? när jag hoppade av bussen och skulle ta min cykel så fanns den inte kvar längre!! :( ringde både mamma och syster och frågade om någon av dom hade tagit den.. men nej, min stackars cykel har blivit snodd!!
fyfarao vad besviken och sur jag blir på människor som inte förstår skillnaden på sitt eget och någon annans? det är så enormt dåligt gjort att ta något som tillhör någon annan, hur dum får man vara egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0