if I didn't need it, then how has this interest become an addiction

I know I'm not your first one,
but I'm praying for being your last

sitter och pratar med erik i telefon och är hungrig som tusan!! tur mamma kommer hem från affären snart så jag kan få lite mat i min lilla mage :)
har praktiskt taget levt i soffan idag från det att jag vaknade halv sju och inte kunde somna om.. mår dock bättre idag och hade ett himla sug efter att springa eller boxas lite på säcken, men det är väl dumt när jag ännu inte är helt frisk :(
nååja. har kollat tre filmer i alla fall haha.. soffpotatisen
imorgon ska jag nog träffa jontis en sväng om jag hinner, mamma skulle till amanda och jag vill gärna hälsa på henne & hennes nya dvärgkatt också så vi får se hur det blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0