dreams, hope, relief


spenderade halva förmiddagen på vårdcentralen.. skickades från väntrum till väntrum, tog prover och fick blåsa nån mojäng som mätte lungkapaciteten. fick dessutom sex små tabletter som skulle underlätta min andning så nu känner jag mig lite bättre, åtminstonde inte lika andfådd.
dock blev resultatet av sjukbesöket the same old "det är din astma som strular till det för dig så vi kan tyvärr inte göra något mer nu. gå hem och fortsätt ta dina mediciner så blir det nog bra snart". ååh jag är så TRÖTT på dom där orden!! hade jag fått en tia för varje gång någon sa så till mig så hade jag varit rik nu.

vid sånna här stunder, när jag känner hur livet verkligen dummar sig med mig, så försöker jag tänka att det finns dom som har det så mycket värre, att det finns dom som dör av ett myggbett.
visst, astma är ett helvete att dras med men jag har lärt mig att leva med det och accepterat det.. så egentligen, varför klagar jag.
nu ska jag fortsätta min dag i soffan och dricka lite mer nyponsoppa, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: evelinn åkerman

svar: Tack så mycket! Din är också jätte fin, fräsch :)

Tack igen, dock inte jag som gjort min header men jag vet hur man gör. Kanske skulle göra ett inlägg om det om de skulle vara intressant? Gör mitt i Photoshop. skit enkelt! :)

2011-08-16 @ 18:39:35
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0