back to school!

gjorde nyss ett körkortsprov på internet och hade endast sju fel, så jag kan ju bara hoppas på att skiten börjar sätta sig i huvudet på mig och förhoppningsvis sitter kvar där om två veckor när jag ska skriva & köra upp!
vet att många vill hålla hemligt när det kommer till körkortsdatum, men jag tror inte att någon blir förvånad om jag failar haha! tror mer på att dom blir förvånade om jag klarar det, så jag känner ingen större press på mig ;) det får gå som det går helt enkelt :)
första dagen i skolan gick helt okej. jag gick och kollade mina kurser och fick veta att jag inte har marknadsföring, vilket betyder att jag slutar 11.40 på fredagar istället för 15.20 - nahajs!!
allt blir lite lättare med en grym klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0